Ženēvas autoizstādē prezentēts Audi Q4 e-tron konceptauto

Šī gada Ženēvas starptautiskajā autoizstādē Audi prezentē Audi Q4 e-tron konceptauto. Pilnībā elektriskās piedziņas SUV konceptauto piedāvā augstākās klases ērtības apvienojumā ar nenoliedzamu e-tron būtību. Audi Q4 e-tron konceptauto būs jau piektais sērijveidā ražotais elektromobilis, un tā ražošanas versijas pirmizrāde plānota 2020. gada nogalē.

Elektrizējošs spēks

Audi Q4 e-tron konceptauto ir divi elektromotori, kas mobilizē 225 kW sistēmas jaudas. Plānots, ka automobilis spēs paātrināties no 0 līdz 100 km/h tikai 6,3 sekunžu laikā. Savukārt maksimālo ātrumu tas sasniegs pie elektroniski ierobežotajiem 180 km/h. Konceptauto būs ne vien jaudīgs, bet arī uzticams garos pārbraucienos – maksimāli iespējamais nobraucamais attālums sasniegs vairāk nekā 450 kilometrus. Audi Q4 e-tron konceptauto veidots uz unikālas modulārās automobiļu platformas MEB.

Audi Q4 e-tron ir piektais plānotais Audi elektroauto – Audi e-tron Latvijā būs jau aprīlī, šogad tiks prezentēts arī Audi e-tron Sportback, kā arī īpaši Ķīnas tirgum izstrādātais Audi Q2L e-tron. Savukārt četru durvju kupejas Audi e-tron GT ražošanas versiju plānots  prezentēt 2020. gada otrajā pusē.

Kompakts no ārpuses, ietilpīgs salonā

Konceptauto ir 4,59 metrus garš, 1,9 metrus plats un 1,61 metru augsts. Kompaktais, elektriskais SUV ir veikls un daudzpusīgs automobilis, kas piemērots arī braukšanai pilsētā. Konceptauto garenbāze ir 2,77 metri, tādā veidā nodrošinot plašu salonu. Audi Q4 e-tron konceptauto sniedz iespaidīgu plašumu un komfortu. Jo īpaši plaša vieta atvēlēta pasažieru kājām – gan automobiļa priekšpusē, gan aizmugurē.

Konceptauto piedāvā arī jaunumu – lielizmēra uznirstošo displeju ar augumentētās realitātes funkciju. Šī funkcija sniedz iespēju attēlot grafisku informāciju, piemēram, pagriezienu norādes tieši uz ceļa. Vadības paneļus, kas izstrādāti kā skārienjūtīgi elementi uz stūres, var izmantot, lai izvēlētos biežāk lietotās funkcijas.
12,3 collu lielais skārienjūtīgais ekrāns, kas atrodas virs viduskonsoles, palīdz attēlot un izmantot informācijas un izklaides sistēmas funkcijas. Zem tā, savukārt, atrodas klimata kontroles vadība. Ņemot vērā to, ka viduskonsole nav nepieciešama funkcionālu elementu, piemēram, ātrumu pārslēga vai stāvbremzes iedarbināšanas elementu uzstādīšanai, tā ir veidota kā ietilpīgs mantu glabāšanas nodalījums, kurā iebūvēta arī mobilā tālruņa uzlādes ligzda.

Acīmredzams e-tron

Jaunā konceptauto nenoliedzamā Audi identitāte nolasāma jau pirmajā acu uzmetienā. Tāpat kā pirmajam sērijveidā ražotajam elektropiedziņas Audi e-tron, arī jaunajam konceptauto ir strukturēta slēgta virsma, ko ietver plašs, gandrīz statenisks astoņstūru rāmis ierastās radiatora restes vietā. Tāpat arī tam ir iespaidīgi 22 collu riteņi. Platā apgaismojuma josla, kas savieno abus lukturu blokus Audi Q4 e-tron konceptauto aizmugurē, iestrādāta, lai atspoguļotu un izceltu Audi e-tron būtību. Par piederību e-tron saimei atgādina arī ievērojama LED segmentu rinda. Virsbūves krāsojums Solar Sky krāsā – zilas krāsas tonī, kas mainās atkarībā no gaismas leņķa, ir ilgtspējīga inovācija. Šī krāsa tika izstrādāta īpaši Audi Q4 e-tron konceptauto un tā ražota videi draudzīgos apstākļos. Inovatīvā metode ievērojami samazina karstuma uzkrāšanos uz virsbūves un automobiļa salonā, nodrošinot gan patīkamāku braucienu pasažieriem, gan samazinot enerģijas patēriņu gaisa kondicionētāja darbināšanai. Rezultātā tiek palielināts Audi Q4 e-tron konceptauto nobraucamais attālums.


Source: Zparks