Latvijas klienti saņem pirmos Volkswagen ID.3

Pagājušajā nedēļā klientiem Latvijā tika piegādātas ID.3 1st ierobežotā izlaiduma automašīnas, bet jau šajā mēnesī jaudīgie, pilnībā elektriskie un CO2 izmešu neitrālie Volkswagen ID.3 sērijveida modeļi būs pieejami pasūtījumiem Latvijā. Papildus tam ID.3 1st automobiļi jau ir pieejami testa braucienam vietējos Volkswagen dīlercentros. Vakar iespēja tuvāk iepazīt un arī izmēģināt ID.3 tika piedāvāta preses pārstāvjiem.

“Pēdējās nedēļas ir bijušas piepildītas ar pozitīviem notikumiem Volkswagen zīmolam – īpašniekiem piegādātas ID.3 1st izlaiduma automašīnas, prezentēts mūsu pirmais pilnībā elektriskais apvidus auto – ID.4, bet jau drīzumā sāksim pieņemt pasūtījumus ID.3 sērijveida modeļiem. Šis ir aizraujošs laiks mūsu zīmolam un cilvēkiem, kas seko mūsu ceļam uz nākotni, kurā e-mobilitāte ir pieejama ikvienam,” uzsver Volkswagen zīmola vadītājs Baltijā Justas Nekrošius.

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3

Reaģējot uz klientu pieprasījumu, vispirms pasūtījumiem būs pieejami Fast Lane modeļi, kas veidoti uz ID.3 1st automobiļa bāzes. Tajā pat laikā Volkswagen piedāvās īpašu ID.3 bāzes modeli, kas paredzēts Latvijas aukstajiem laikapstākļiem. ID.3 Pure, kura 45 kWh akumulators ar vienu uzlādes reizi nodrošina nobraukšanas distanci līdz 330 kilometriem (WLTP), jau standartā ietver pagarinātu piecu gadu rūpnīcas garantiju, siltumsūkņa kabīnes apsildi un uzlādes kabeli. Citos Eiropas tirgos šis aprīkojums tiek piedāvāts par papildu maksu. Volkswagen ID.3 sērijveida modeļa sākumcena Latvijā būs 32 900 eiro.

Uz ID.31st bāzētie Fast Lane modeļi aprīkoti ar 58 kWh akumulatoru, kas spēj ar vienu uzlādes reizi nobraukt līdz 420 kilometriem (WLTP) un attīstīt 150 kW/204 ZS, kā arī maksimālo griezes momentu 310 Nm. Šī automobiļa sākumcena Latvijā būs 40 500 eiro.

Pirmo Fast Lane modeļu piegādes paredzētas vēl līdz 2020. gada beigām, bet bāzes modelis ID.3 Pure un jaudīgais ID.3 Pro S modelis ar 550 kilometru nobraukšanas distanci (WLTP) un 77 kWh akumulatoru, pie klientiem nonāks 2021. gada otrajā pusē.

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3

Visiem ID.3 modeļiem Volkswagen nodrošina garantiju, ka akumulatori saglabās vismaz 70% no to izmantojamās kapacitātes pat pēc astoņiem gadiem vai 160 000 kilometru nobraukuma.

Kā ziņots iepriekš, unikālais un tik gaidītais Volkswagen ID.3 1stmodelis bija pirmais, kas izstrādāts uz īpaši elektromobiļiem paredzētās jaunās MEB platformas. ID.3 modelis Eiropā tika ražots ierobežotā skaitā – tikai 30 000 vienības, bet Baltijai tikai 50 automašīnas, kas bija pieejamas agrākai rezervācijai.

Izmēģinām

Žurnālistus ar ID.3 jaunumiem iepazīstināja īpašā pasākumā “Ostas skatos”. Pasākuma ietvaros notika arī e-mobilitātes diskusija, kuru vadīja Volkswagen e-mobilitātes vadītājs Matīss Zemītis, bet tajā piedalījās:

  • Auto Asociācijas prezidents Andris Kulbergs.
  • Latvenergo Elektrotransporta uzlādes tīkla attīstības vadītājs Ansis Valdovskis.
  • Auto transportēšanas uzņēmuma “Kurbads” valdes loceklis un loģistikas daļas vadītājs Toms Hartmanis.
  • Fitek pārdošanas vadītājs, e-auto uzlādes tīklu eksperts Alvis Dimitris.
Diskusijas dalībnieki (no kreisās): Matīss Zemītis, Andris Kulbergs, Alvis Dimitris, Ansis Valdovskis un Toms Hartmanis

Diskusijas dalībnieki (no kreisās): Matīss Zemītis, Andris Kulbergs, Alvis Dimitris, Ansis Valdovskis un Toms Hartmanis

Pēc prezentācijām un sarunām sekoja īss testa izbrauciens, kura laikā bija iespējams novērtēt ID.3 komfortu un dinamiku.

Jāatzīst, ka ārēji pēc izmēriem būdams līdzīgs Golf, ID.3 piedāvā jūtami plašāku salonu un mazliet futūristisku dizainu, tomēr saglabājot Volkswagen dizaina līnijas – iekāpjot ID.3 uzreiz redzams, ka tas ir Volkswagen.

Auto dinamika neliek vilties. Auto, kā jau elektromobilim pieklājas, paātrinās dinamiski un ja nepieciešams, arī spēj apstāties īsā ceļa posmā.

Interesanti, ka uzsākot braucienu, prognozētais atlikušais nobraukums ar akumulatoros esošo enerģiju ir par pieciem kilometriem mazāks nekā īso braucienu noslēdzot. Droši vien par iemelsu ir salīdzinoši mierīgais (nu piespiedu jau arī pāris reizes) un ekonomiskais braukšanas stils, un tas, ka ID.3 iespējams izvēlēties braukt t.s. rekuperācijas režīmā, kad palēninoties enerģija tiek ielādēta atpakaļ akumulatorā, nevis izmantota bremžu disku karsēšanai.

Pāromās par ID.3 dalās Aira Misa, ZParks

Mobilitāte šodien ir aktuāla ikvienam. Tāpēc Volkswagen jau tagad piedāvā ne tikai standarta auto ar benzīna/dīzeļa aizdedzi, bet arī pirmo, inovatīvo ID 3 elektroauto. Un tā kā daudziem ir svarīgi pārvietoties plašākā teritorijā gan darba, gan atpūtas nolūkos, nobraukt pēc iespējas lielāku attālumu ar vienu uzlādi kļūst divtik svarīgi.

Pēc tehniskajiem parametriem, šis modelis ir jauninājums tirgū, jo ir pirmais Volkswagen ražotais elektroautomobilis, kas nodrošina pilnas uzlādes iespēju vien 6 stundās un 15 min. Draudzīgs videi un cilvēkiem, neradot nekādus CO2 izmešus, to varētu plānot iegādāties progresīvi domājošie un dabas draugi.

Vēl viens būtisks aspekts ir Voklswagen draudzība ar jaunākajām tehnoloģijām. Iegādājoties šo elektroauto, noteikti varēsiet pārliecināties par tā jaunāko debiju “We Conncet Start” darbībā. Tā ir SIM karte, ar kuras palīdzību braucēji var atrasties tiešsaistē un reālā laikā saņemt vēlamo informāciju. Turklāt, ielādējot savā viedtālrunī lietotni, jūs varēsiet jebkur un jebkad saņemt svarīgākos datus par savu transportlīdzekli, pat neizejot no mājas vai biroja.


Source: Zparks