Philips ir ievērojami mainījies pēdējos gadu desmitos.
Iepriekš minēju, ka veselība ir personiska..
Lielu atbildību šeit ir jāuzņemas šo tehnoloģiju ražotājiem un šeit mēs redzam lielu plaisu gan atbildībā, produkta kvalitātē, uzkrāto datu aizsardzībā.. jo īpaši, ja izceļam salīdzinoši augstas kvalitātes un dārgus Eiropā izstrādātus risinājumus, salīdzinot ar zemas kvalitātes lētiem Āzijā izstrādātiem produktiem.
Varam nosaukt dažādus piemērus – masāžas instrumentus, viedās zobu birstes, sirds ritma monitorus, gaisa mitrinātājus. Ikviens no šiem produktiem, ja nav radīts sadarbībā ar mediķiem un zinātniekiem, var nodarīt lielāku kaitējumu veselībai, nekā to nelietojot. Un tieši otrādi – izstrādāts pareizi un balstīts uz pētījumiem, tas būs ievērojams palīgs veselīgā ikdienā.
Patērētājs pats, protams, nevar nekādā veidā pārliecināties par ierīces atbilstību. Tāpēc mūs jau daudzus gadus radina ar “asociācija iesaka” veida uzlīmēm uz produkta iepakojuma.
Liela nozīme ir zīmolam, kam mēs ticam un kas ir n-tos gadus pārliecinājis pircēju par kvalitāti un rūpīgu, atbildīgu pieeju!
IFA konferencē Philips pārstāvis, stāstot par sasniegumiem personiskajā medicīnas un higiēnas aprūpē uzsvēra izpētes un iegūto rezultātu pēctecības nozīmi produktu atjauninājumos un uzlabojumos, kas nodrošina ne tikai to, ka produkts ir pārdomāts un dara labāk ar katru nākamo versiju, bet tas veicina arī lietotāju uzticību un lojalitāti zīmolam. Philips nozīmē kvalitāti un tas nav tikai sauklis TV reklāmā.
Source: Zparks