Un tie ir tikai vidējie skaitļi. Kuros Eiropas mājokļos ir visvairāk televizoru?
Un kamēr mēs abstrahējamies no domas – vai mums vispār vajag, palūkosimies uz iespējām. Viena atbilde slēpjas izmērā – cilvēki pērk arvien lielākus televizorus. Vispār visvairāk pārdoti ir 32 collu diagonāles televizori. Nākamo televizoru cilvēki pērk bērnistabai, virtuvei u.c. Tāpat ir veikts pētījums, kas izsaka pieņēmumu, ka 20% no visiem imigrantiem, kas pēdējo gadu laikā ir ieradušies Eiropā, veidos savu ģimeni, savu mājokli, un protams, pirks lietas.
Interesanti, ka Itālijā 25% no televizoriem mājokļos atrodas virtuvē, nevis viesistabā. Eiropa ir ļoti dažāda. Televīzija ir joprojām interesanta lietotājiem. Vidējais skatīšanās laiks Vācijā ir 223 minūtes dienā. Protams, pensionāri vairākumā. Jaunieši savukārt vairāk patērē video savos viedtālruņos un planšetēs. TV ražotājiem ir visai sarežģīts uzdevums pārliecināt jauno paaudzi, ka YouTube var skatīties arī lielā ekrānā un tas ir pareizi un stilīgi. Vai ir? Redzēsim, vai izdosies. Tomēr, kamēr Eiropa noveco un pensionāru skaits pieaug, pagaidām TV nākotne vismaz tuvākajam gadu desmitam ir nodrošināta.
4K
Jaunāka paaudze arī pieprasa dažādas inovācijas un iespējas – dažādi ar bluetooth savienoti skaļruņi vai citi TV aksesuāri, virtuālās realitātes vai 3D brilles un saturs televizoriem, 360 grādu satura formāti un filmēšanas aprīkojums dažādiem “droņiem” vai “pašiņu” kātiem – visādas iekārtas un iespējas, kas ļauj veidot saturu un vēlāk to radošāk un aizraujošāk patērēt.
Kā savādāk iet TV ražotāju nozarei?
Tāpat pieaugot TV izmēram, ir jārisina jautājums par TV izturību, jo tehniski tie ir tikai divi plāni stikla paneļi, ko kopā tur “rāmītis”. Lielāks izmērs nozīmē, ka rāmim jābūt stigrākam un diemžēl pieaug svars. Pircēji negrib lielāku svaru un situācijas, kad pie “papīra” jeb rīģipša sienas pieskrūvēts panelis nokrīt “uz mutes” būs biežākas. Atkal tehnoloģiska problēma, kas ir jārisina
Mums Eiropā vadi mājās ir norma, tomēr arī mēs video patērējam arvien vairāk personiski, nevis ģimenes kopā skatīšanās ietveros.
Source: Zparks