BMW izziņo jaunāko X1 un pirmo iX1 modeli

Jaunais trešās paaudzes BMW X1 var lepoties ar izteiksmīgāku dizainu, plašāku salonu, digitālām iespējām un pirmo reizi arī ar pilnībā elektrisku piedziņu – BMW iX1. Piedziņu piedāvājuma klāstā ir arī hibrīda modeļi ar palielinātu elektrisku diapazonu, kā arī benzīna un dīzeļdzinēji ar 48 V vieglo hibrīda tehnoloģiju. Jaunā vadības sistēma ar BMW Operating System 8 un BMW izliekto skārienjutīgo ekrānu, kā arī daudz plašāks automatizētās braukšanas un novietošanas sistēmu klāsts.

Jaunākā BMW eDrive tehnoloģija labākam elektroauto sniegumam

Sākotnēji, 2022. gada oktobrī, tiks piedāvātas divas benzīna un divas dīzeļdzinēja komplektācijas. Tās standarta aprīkojumā tiks savienotas ar septiņu pakāpju Steptronic pārnesumkārbu ar dubulto sajūgu un, atkarībā no modeļa, ar priekšējo piedziņu vai BMW xDrive inteliģento pilnpiedziņas sistēmu. Šiem modeļiem sekos pilnībā elektriskais BMW iX1 xDrive30, kā arī pāris hibrīda modeļi un vēl divi modeļi ar 48 V vieglo hibrīda tehnoloģiju.

48 V vieglā hibrīda tehnoloģija ļauj četru cilindru BMW X1 xDrive23i sasniegt maksimālo jaudu 160 kW/218 ZS, savukārt  četru cilindru dīzeļdzinējam BMW X1 xDrive23d – 155 kW/211 ZS.

BMW iX1 xDrive30 ir pirmais zīmola ieviestais elektroauto ar pilnpiedziņu premium kompaktklases segmentā. Divi cieši integrēti piedziņas bloki uz priekšējās un aizmugurējās ass nodrošina kopējo jaudu 230 kW/313 ZS un kopējo griezes momentu 494 Nm (364 ZS). BMW iX1 darbina jaunākā BMW eDrive tehnoloģija, kas ietver automobiļa efektīvu uzlādes tehnoloģiju, tostarp uzlabotu uzlādes programmatūru, kas ir iekļauta arī BMW i7, un augstsprieguma akumulatoru, kura augstais enerģijas blīvums nodrošina automobiļa nobraukumu no 413 līdz 438 kilometriem.

Jaunajā BMW X1 standarta aprīkojumā ir riteņu slīdēšanas ierobežojums, kas uzlabo gan saķeri, gan virziena stabilitāti. Citi jauninājumi ir integrētā bremžu sistēma un papildu priekšējās ass amortizators. Papildaprīkojumā pieejamā adaptīvā M balstiekārta ir aprīkota ar frekvences selektīvu amortizāciju, sportisku stūrēšanu un 15 milimetru pazeminātu braukšanas augstumu.

Klasisks BMW izskats

Jaunā BMW X1 raksturīgākie elementi ir šaurie LED lukturi, lielais, gandrīz kvadrāta formas BMW nieru režģis un hromētas joslas apakšējā gaisa ieplūdes atverē. Adaptīvie LED lukturi ar matricas tālajām gaismām, pulsējošiem pagrieziena rādītājiem un mainīgu gaismas sadalījumu ir pieejami papildaprīkojumā.

Visiem modeļu variantiem standarta aprīkojumā ir 17 collu vieglmetāla sakausējuma diski. xLine un M Sport modeļiem ir uzstādīti 18 collu vieglmetāla sakausējuma diski, bet šie modeļi ir pieejami arī ar 19 collu un pirmoreiz X1 sērijā – ar 20 collu diskiem. Autovadītāji var izvēlēties vienu no diviem pamatkrāsas un desmit metāliskiem krāsojuma toņiem – tostarp pirmo reizi Frozen krāsas opciju.

Vairāk digitālo funkciju un ērtību

Būtiskākie salona jauninājumi ir vadības panelis, BMW izliektais ekrāns, roku balsts ar integrētu vadības paneli un viedtālruņa paliktnis ar apgaismojumu centrālās konsoles priekšpusē.

Jaunizstrādātie sēdekļi ir pieejami gan ar Sensatec perforētās, gan Vernasca ādas apdares izvēli. Papildaprīkojuma sarakstā ir arī sporta sēdekļi, sēdekļu elektrisks regulēšanas mehānisms ar atmiņas funkciju un jostasvietas balsts, tostarp masāžas funkcija. Jaunā BMW X1 aizmugurē ir trīs pilna izmēra sēdekļi, kas ievērojami uzlabo pasažieru sēdvietu komfortu. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var regulēt, lai palielinātu bagāžas nodalījuma ietilpību. Bagāžas nodalījuma ietilpību var palielināt no 540 līdz 1600 litriem.

Jaunā modeļa standarta aprīkojumā ir iekļautas tādas funkcijas, kā BMW Maps navigācijas sistēma, sporta ādas stūres rats, inteliģentā divu zonu automātiskā klimata kontrole un lietus sensors ar automātisku priekšējo lukturu ieslēgšanos, kā arī četras USB-C pieslēgvietas, divas 12 V rozetes un daudz vairāk autovadītāja palīgsistēmu nekā iepriekšējam modelim.

Jaunais automobilis ir aprīkots arī ar BMW Live Cockpit Plus, kas ir balstīts uz BMW Operating System 8 un ietver BMW izliekto ekrānu. Pilnībā digitālo ekrānu grupu veido 10,25 collu informācijas ekrāns un 10,7 collu vadības ekrāns.

Sagatavots izmantojot BMW preses materiālus.


Source: Zparks