Kā nodrošināt attālinātās sarunas ar Microsoft Teams

Microsoft Teams ir Office 365 darbvieta, kurā apvienotas visas darba grupai nepieciešamās personas, saturs un rīki iesaistei un efektīvam darbam.

Darba uzsākšana ar Microsoft Teams

Lai sāktu strādāt ar Microsoft Teams, nepieciešams:

Office 365 konts un ja vajag lejuplādēt Microsoft Teams: http://ej.uz/bezmaksas-teams

Pirmreizēji iespējams veidot sapulci, vadoties pēc pamācības YouTube:

Piekļūšana Microsoft Teams lietotnei

Dodieties uz tīmekļa vietni https://teams.microsoft.com no pārlūka Chrome vai Edge. Ievadiet savus piekļuves datus, kurus Jums atsūtīja pēc pieprasījuma vai agrāk. Veiksmīgai turpināšanai būtu ieteicams atļaut atcerēties pieteikšanos (bet ne paroli), lai citu dienu darbība būtu ērtāka un ātrāka (sk. att.).

Pieprasījums atcerēties pieteikšanos sistēmā.

Pēc veiksmīgas autentifikācijas, iesakām arī atļaut desktop notifications jeb darbvirsmas paziņojumus (sk. att.) par jaunām ziņām kontā.

Darbvirsmas paziņojumu atļaušana.
Darbvirsmas paziņojumu atļaušana.

Komandas / darba grupas veidošana

  • Lai izveidotu darba grupu, spiediet kreisā sāna panelī “Teams” jeb “Darba grupas” (att.). Ja Jums ir jau kāda izveidota grupa, tad tās tiks parādītas galvenajā skatā.
  • Lai izveidotu jaunu, spiediet pogu “Join or create team” jeb “Pievienoties grupai vai izveidot grupu”, kur galvenajā ekrānā būs izvēle – pievienoties vai izveidot – izvēlieties create jeb izveidot.
  • Grupas tipu vēlams izvēlēties atbilstoši darāmajam.
  • Ievadiet grupas nosaukumu un, pēc vajadzības, arī aprakstu.
  • Tiks prasīts ievadīt dalībnieku. Ailītē var rakstīt gan vārdu, gan uzvārdu. Ja dalībnieku nevar atrast, tad viņam/-ai nav reģistrēts Microsoft konts.
  • Jaunizveidotajā grupā iespējams arī vēlāk pieaicināt dalībniekus. Galvenā paneļa kreisajā sāna ir informācijas panelis, aiz nosaukuma spiežot trīspunktes ikonu. Tālāk ir vairākas izvēles iespējas:

a. Izvēlieties manage team jeb vadīt grupas. Galvenā paneļa labajā pusē atvērsies dalībnieku cilne, kur arī labās puses augšā iespējams pievienot.

b. Izvēlieties Add member jeb Pievienot dalībnieku, atkārtoti to meklējot.

c. Izvēlieties Get link to team jeb Iegūt saiti uz grupas vietu un to sūtot citos saziņas kanālos (whatsapp, messenger, viber, moodle). BET, lai dalībnieks piekļūtu grupai, Jums viņš/-a jāapstiprina cilnē Pending requests jeb Gaidošie pieprasījumi.

Grupas videozvana (virtuālās sapulces) plānošana

  1. Ir divi veidi, kā izveidot pasākumu plānotā laikā.
    a. Atveriet darba grupas čatu (ja nav izveidota cita, tad tā saucas “Vispārīgi” vai “General”). Zem rakstāmā laukuma izvēlieties ikonu. Spiediet atvērtā lodziņa apakšā uz ikonu (ieplānot sapulci vai schedule a meeting).
    b. Atveriet kreisajā sānu panelī Kalendāru jeb Calendar Izvēlieties datumu un aptuveno laiku kalendārā, spiediet kalendārā uz noteikto laiku vai Galvenā paneļa labajā augšpusē jāspiež New meeting jeb Jauna sapulce.
  2. Pievienojiet nosaukumu, norādiet sapulces sākumu un beigas, ierakstiet detalizētu informāciju, ja nepieciešams.
  3. Labās malas augšpusē spiediet pogu Send jeb Nosūtīt.

Pārējie norādījumi ir izsekojami videoklipā pamācības sākumā.

Vairāk informācijas: